Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει
στο χριστεπώνυμο πλήρωμα Αυτής ότι το Άγιο Φως εκ του Παναγίου Τάφου θα αφιχθεί
στα Σ.Ε.Α Αιγίου απόψε, κατά τις βραδυνές ώρες.
Με βαθιά κατάνυξη τελέσθηκε το εσπέρας της
Μεγάλης Παρασκευής, 10 Απριλίου 2026, η Ιερά Ακολουθία του Επιταφίου Θρήνου
στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου,