Mε
την παρούσα αφίσα που φιλοτέχνησαν οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του
Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας,
Αντιπροσωπεία
της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ βρέθηκε σήμερα
Παρασκευή στο πλευρό των κατοίκων και των φορέων Αιγιάλειας και
Καλαβρύτων που συγκεντρώθηκαν στην Πούντα, απαιτώντας την άμεση
επαναλειτουργία του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου.