Ανοιχτό για το κοινό, πρωί και απόγευμα, τη Δευτέρα 18 Μαΐου, το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Αιγίου
Τη
Δευτέρα 18 Μαΐου, Διεθνής Ημέρα Μουσείων, το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο
Αιγίου «Ανδρέας Λόντος», θα είναι ανοιχτό για το κοινό από τις 8 το πρωί έως
τις 2 το μεσημέρι και το απόγευμα από τις 6 έως τις 9 το βράδυ.
Το
απόγευμα στις 7.30 θα επιδοθούν αναμνηστικά –τιμητικά διπλώματα στους δωρητές των τελευταίων χρόνων, σε μια μικρή
ενημερωτική και εορταστική γιορτή.
Προσκαλούνται
να την παρακολουθήσουν και όλοι οι κατά καιρούς δωρητές και φίλοι του Δημοτικού
Ιστορικού Λαογραφικού Μουσείου Αιγίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου