Εορτή λήξεως κατηχητικών σχολείων Ιεράς Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας
Με ιδιαίτερη χαρά, η Ιερά Μητρόπολη
Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, διά του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Ιερωνύμου,
προσκαλεί τον ευσεβή λαό της στην εορτή λήξεως των κατηχητικών σχολείων της
περιόδου 2025-2026 των ενοριών της πόλεως του Αιγίου, η οποία θα λάβει χώρα,
την Κυριακή 17 Μαΐου 2026 και ώρα 19:00, στο Υπαίθριο Θέατρο "Γεώργιος
Παππάς".
Κατά την ως άνω εκδήλωση, τα παιδιά μας θα
αναγνώσουν ποιήματα και διηγήματα, θα τραγουδήσουν, θα παρουσιάσουν έμμετρο
θεατρικό δρώμενο και θα χορέψουν παραδοσιακούς χορούς.
Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα
και θα τιμήσει τη συλλογική προσπάθεια των νέων μας, καθώς και το
εποικοδομητικό έργο των κατηχητών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου