Παρασκευή 15 Μαΐου 2026

ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΪΑΦΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

Στον 53ο τελικό που έλαβε χώρα στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, πριν από την έναρξη του παιχνιδιού οι δύο παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές ο Τάκης Λαμπρόπουλος (που είναι και πρόεδρος των Παλαίμαχων Ποδοσφαιριστών Πάτρας) και ο Γιώργος Καϊάφας μπήκαν στο γήπεδο, κρατώντας μαζί το Κύπελλο και το παρουσίασαν στο φίλαθλο κοινό.

Ο Τάκης Λαμπρόπουλος στο παρελθόν έχει φορέσει με επιτυχία τη φανέλα και των δύο φιναλίστ, τόσο του Παναιγιάλειου όσο και της Θύελλας Πατρών. 

Ο Γιώργος Καϊάφας έχει αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναιγιάλειου, έχοντας προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στον σύλλογο του Αιγίου.


Με αυτήν την όμορφη στιγμή και εικόνα ξεκίνησε ο τελικός και τιμήθηκαν και οι δύο παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου