Το
Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση δύο
σημαντικών εκπαιδευτικών δράσεων που πραγματοποιήθηκαν, με ιδιαίτερα
μεγάλη συμμετοχή εργαζομένων από τον ιδιωτικό τομέα, και εκπροσώπων
Σωματείων της περιοχής μας.
Η πρώτη δράση αφορούσε το πρόγραμμα
ενημέρωσης και εκπαίδευσης με θέμα «Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία –
Συμμόρφωση σε θέματα Πυροπροστασίας και Εκκένωσης Χώρων Εργασίας», το
οποίο πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Long Beach, με τη συμμετοχή
εργαζομένων του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου