Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αιγιαλείας «κυνηγάει» την εισαγωγή πατάτας και δημιουργεί υποδομές
Σειρά έργων και παρεμβάσεων, που θ' αλλάξουν τα
δεδομένα των λιμενικών εγκαταστάσεων του Αιγίου και θα επιφέρουν ασφάλεια και
καλύτερη λειτουργικότητα, σχεδιάζει και σιγά - σιγά υλοποιεί το Δημοτικό
Λιμενικό Ταμείο Αιγιαλείας, υπό το πρόσταγμα του Βασίλη Χριστόπουλου, έχοντας
σε πολλά καλή κληρονομιά από την προηγούμενη διοίκηση του Δημήτρη Φιλιππάτου.
Στα άμεσα πλάνα είναι η επισκευή κιγκλιδωμάτων και
κρηπιδωμάτων του Παλιού Λιμανιού, σε τμήματα που έχουν υποστεί σοβαρές φθορές
από το χρόνο. Το ποσό που θα διατεθεί υπολογίζεται στις 100.000 ευρώ και η
σχετική μελέτη (από το 2016) ήδη έχει ανατεθεί, ώστε στις αρχές του φθινοπώρου
το έργο να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει η υλοποίηση του.
Σε ότι αφορά στο Νέο Λιμάνι, το ΔΛΤ θα θέσει στην
Περιφέρεια θέμα χρηματοδότησης για το τμήμα που έμεινε εκτός όταν
κατασκευάστηκε (για οικονομικούς λόγους), δηλαδή να γίνει μια μικρή Μαρίνα
αλιευτικών μεταξύ αυτού και του Παλαιού (όπως προβλεπόταν στην αρχική μελέτη),
που στην πραγματικότητα θα΄ναι ένας Λιμενίσκος μπροστά από την πρώην
Χαρτοποιία.
Με δεδομένο ότι είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστεί
στην επιβατική κίνηση το γειτονικό μεγάλο Λιμάνι των Πατρών, το ΔΛΤ έχει βάλει
τα δυνατά του να αξιοποιήσει κάθε σπιθαμή του, όπως για παράδειγμα τις Αποθήκες
στο Παλιό Λιμάνι, ενώ τόσο αυτό όσο και το Νέο Λιμάνι δεν αποκλείεται να μετατραπούν
σε «ρευματοδότες» πλοίων, απολαμβάνοντας έσοδα χωρίς περιβαλλοντική όχληση. Στα
παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί και η επιχείρηση να αντικατασταθεί η απώλεια
της εισαγωγής μπανάνας, με μία πρώτη ανεπίσημη κίνηση ν' αφορά στη διακίνηση
πατάτας από το εξωτερικό που τώρα γίνεται στο λιμάνι του Ξυλοκάστρου.
Ο ΦΑΡΟΣ
Από το σεισμό του 1995 υπάρχει και η εκκρεμότητα
επιδιόρθωσης του λιμενοβραχίονα που βρίσκεται ο Φάρος. Οι μελέτες προχωρούν, το
ίδιο και η νόμιμη κατοχή του ομώνυμου ακινήτου, που το ΔΛΤ κέρδισε πρωτόδικα
από τον ΟΣΕ (ΓΑΙΑΟΣΕ) και αναμένει ίδια κατάληξη να' χει και η έφεση της άλλης
πλευράς.
> Σε φάση νομιμοποίησης είναι, πρώτα το Αλιευτικό
Καταφύγιο Κρυονερίου, στον Καλαμιά Ακράτας, αφού η μελέτη ολοκληρώθηκε. Θα
υπάρξει πλήρη συνεργασία με τους επαγγελματίες αλιείς. Το ίδιο μοντέλο νομιμοποίησης
θ' ακολουθηθεί και για το Λιμανάκι του Διακοπτού.
> Στα σκαριά είναι και η συμμετοχή του ΔΛΤ σε
πρόγραμμα «Leader» Αλιείας, της «Αχαΐα - Αναπτυξιακή», για πλωτές εποχιακές Μαρίνες.
Πηγή: pelop.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου