ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

«Ραντεβού» Καλογερόπουλου –Καπεντζώνη για τη νηολόγηση ηλεκτρικού πλοίου στα πλαίσια πιλοτικού προγράμματος

Πολυμέτωπα συνεχίζονται από πλευράς δημοτικής αρχής Αιγιαλείας οι προσπάθειες για την επαναλειτουργία της γραμμής Αίγιο –Άγιος Νικόλαος

που όπως έχει γράψει ο «Ημερήσιος» εστιάζουν σε τρία διαφορετικά «σενάρια» που προωθούνται ταυτόχρονα μια και το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

Μακροπρόθεσμοι και μεσοπρόθεσμοι στόχοι εξετάζονται με τα ίδια προσεκτικά βήματα και χωρίς «τυμπανοκρουσίες» και στο πλαίσιο αυτό εντός της εβδομάδας και συγκεκριμένα αύριο Τετάρτη επίκειται κρίσιμο ραντεβού μεταξύ του δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου και του δημάρχου Δωρίδος Γιώργου Καπεντζώνη στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με μοναδικό θέμα στην «ατζέντα» τη νηολόγηση ηλεκτρικού ferry boat στα πλαίσια πιλοτικού προγράμματος. 

Το συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να επιφέρει σειρά επιπλέον οφελών δεδομένου ότι η ενέργεια για τη φόρτιση του πλοίου θα παράγεται από ένα συνδυασμό φωτοβολταϊκών, αιολικών και κυματικών συστημάτων, ώστε να είναι 100% «πράσινη» και εάν το σύστημα τοποθετηθεί στο νέο λιμάνι του Αιγίου θα μπορούσε να ανοίξει και άλλους «ορίζοντες» δεδομένης της σύνδεσης με την Εθνική Οδό.

Αναμφίβολα πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη που εάν κι εφόσον προχωρήσει θα έχει ορίζοντα υλοποίησης σε βάθος τριετίας που προωθείται όμως με ιδιαίτερη θέρμη από πλευράς δημοτικής αρχής αφού σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη και το μέλλον του τόπου.

Την ίδια ώρα θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η γραμμή Αίγιο –Άγιος Νικόλαος με ενδιάμεση στάση τα Τριζόνια έχει ενταχθεί στις «Άγονες Γραμμές»

Ο διαγωνισμός για την «άγονη γραμμή» υπολογίζεται ότι θα προκηρυχθεί μέσα στον Σεπτέμβριο και δεδομένων των δυνατοτήτων που δίδονται στις άγονες γραμμές θεωρείται ιδιαίτερα «ελκυστική» για τους πλοιοκτήτες…

Όλ’ αυτά βρίσκονται σε εξέλιξη ενώ ήδη στο λιμάνι του Αιγίου έχει καταπλεύσει το «Παναγία Τρυπητή» που ανήκει σε Αιγιώτη πλοιοκτήτη που όπως είναι γνωστό εξετάζει πολύ σοβαρά το εγχείρημα της επαναλειτουργίας της γραμμής υπό το ισχύον καθεστώς. 

Μην ξεχνάμε ωστόσο ότι από πλευράς των δύο δήμων σε περίπτωση που ευοδωθούν οι συζητήσεις και το «Παναγία Τρυπητή» μπει στην γραμμή θα πρέπει να υπάρξουν από τις τοπικές κοινωνίες και κατ`επέκταση της δημοτικές αρχές των δύο περιοχών προσπάθειες στήριξης της γραμμής.



Ημερήσιος της Αχαΐας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου