Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη που δημοσιεύθηκε σήμερα σε ΦΕΚ, καθορίζονται οι ομάδες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης στις οποίες ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2020 – 2021.
Η κάλυψη των ανωτέρω θέσεων θα πραγματοποιηθεί με πρόσληψη μελών Ε.Ε.Π. που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ23 Ψυχολόγων και στον κλάδο ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών από τους πίνακες αναπληρωτών Ε.Ε.Π. του κλάδου ΠΕ23 ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών.
Ποια θα είναι τα καθήκοντά τους
Σκοπός της δράσης είναι η ενημέρωση, η συμβουλευτική και η ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας, ήτοι μαθητές με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εκπαιδευτικοί, γονείς και άλλοι εμπλεκόμενοι, ώστε να αποκτήσουν εκείνες τις δεξιότητες που απαιτούνται για να διαχειριστούν αποτελεσματικά κρίσιμες και απρόβλεπτες καταστάσεις, όπως η πανδημία του COVID 19, δημιουργώντας ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον με απώτερο στόχο τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας, την προστασία των μαθητών και των οικογενειών τους, καθώς και της σχολικής κοινότητας και κατ’ επέκταση της κοινωνίας.
Ειδικότερα οι στόχοι είναι γνωστικοί, κοινωνικο-συναισθηματικοί και ανάπτυξης δεξιοτήτων ανταπόκρισης σε καταστάσεις κρίσης/εκτάκτων αναγκών. Στο πλαίσιο της δράσης θα επιχειρηθεί:
– η ανάπτυξη, εφαρμογή και διάδοση Σχεδίων Δράσης αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών, όπως η πανδημία του COVID 19, για την ύπαρξη ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος ανοιχτού στην κοινωνία και φιλικού προς τη διαφορετικότητα,
– η συνεργασία των εμπλεκόμενων ατόμων και ομάδων της σχολικής κοινότητας, η συνεργασία με την οικογένεια και όταν αυτό απαιτείται η υποστήριξη, η διαμεσολάβηση και η διασύνδεση αυτής με τους κατάλληλους φορείς,
– η συμπερίληψη των μαθητών, των εκπαιδευτικών, αλλά και των γονέων στις προτεινόμενες ενημερωτικές δράσεις και δράσεις προσομοίωσης,
– η απόκτηση πολύτιμης γνώσης και εμπειρίας μέσα από την αλληλεπίδραση, τη συνεργασία, την ανταλλαγή και υιοθέτηση αποτελεσματικών πρακτικών που θα προάγουν την ποιότητα των παρεχόμενων υποστηρικτικών και διαμεσολαβητικών υπηρεσιών στο χώρο της εκπαίδευσης, και
– η περισυλλογή και ο επαναπροσδιορισμός προσωπικών, οικογενειακών και προτεραιοτήτων του ατόμου, της ομάδας και της σχολικής κοινότητας.
Η λίστα των σχολείων στην Αιγιάλεια που αποκτούν Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό
Από έναν Ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 και έναν Κοινωνικό Λειτουργό του κλάδου ΠΕ30 αποκτούν οι παρακάτω σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Αιγιάλειας:
Δημοτικά Σχολεία: 1ο, 2ο, 4ο Αιγίου, Ροδοδάφνης, Σελινούντα, Σαλμενίκου
Νηπιαγωγεία: 10ο Αιγίου, Αβύθου, Καμαρών, Ροδοδάφνης.
Από έναν Ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 αποκτούν οι παρακάτω σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Αιγιάλειας:
Δημοτικά Σχολεία: 3ο, 5ο, 8ο, 9ο Αιγίου, 2ο Ακράτας, Ελίκης, Κουλούρας, Μεγανίτη, Σελιανιτίκων.
Νηπιαγωγεία: 1ο, 2ο, 5ο, 8ο, 11ο, 12ο Αιγίου, 1ο Ακράτας, 2ο Ακράτας, Αιγείρας, Διακοπτού, Ελαιώνα, Κουλούρας, Νικολείκων, Σελιανιτίκων, Τεμένης.
Από έναν Ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 και έναν Κοινωνικό Λειτουργό του κλάδου ΠΕ30 αποκτούν οι παρακάτω σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αιγιάλειας:
1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αιγίου, 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αιγίου, Εσπερινό Γυμνάσιο Αιγίου, 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αιγίου, Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγίου.
Από έναν Ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 αποκτούν οι παρακάτω σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αιγιάλειας:
Γυμνάσιο Ακράτας, Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ακράτας, Ημερήσιο Γυμνάσιο Διακοπτού, Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Διακοπτού, Ημερήσιο Γυμνάσιο Αιγείρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου