ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Θ. Χρυσανθόπουλος: Το κλείδωμα των μικροφώνων προσβάλει την δημοκρατία και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους

Μετά από ένα έτος παραμονής μου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αιγιαλείας, δεν φανταζόμουν ότι θα επιβεβαιωθούν πράγματα και καταστάσεις που τις άκουγα ως απλός πολίτης πριν γίνω Δημοτικός Σύμβουλος.

 

Πραγματικά σε αυτόν τον χρόνο που πέρασε απέκτησα κάποιες εμπειρίες κυρίως με την βοήθεια συνολικά της παράταξης μου «ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΟΥΤΟΣ» και δεν σας κρύβω ότι κάποιο σύμβουλοι με αγκάλιασαν και μου έδωσαν τον χαρακτηρισμό που περίμενα, ως σύμβουλος, ευθύς, ειλικρινής και τίμιος.

 

Όμως θέλω μετά από αυτά που περιγράφω, να εκφράσω την λύπη μου για κάποια γεγονότα, που συνέβησαν στο δημοτικό συμβούλιο και για την πραγματικά αντιδημοκρατική συμπεριφορά της δημοτικής αρχής.

 

Πρώτον ο διαχειριστής του Δημοτικού Συμβουλίου ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ τα μικρόφωνα των Δημοτικών Συμβούλων, δείχνοντας εμμονή σε αυτό το ζήτημα φυσικά με την ανοχή και του Δημάρχου.

 

Αυτό ως γεγονός προσβάλει την δημοκρατία καθώς και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, στην ουσία είναι «φίμωτρο» έκφρασης.

 

Το κλείδωμα των μικροφώνων πρέπει να σταματήσει για να φανεί η διάθεση της δημοκρατικής αντιμετώπισης.

 

Επίσης έχω κουραστεί να ακούω την δημοτική αρχή να κατηγορεί συνέχεια την αντιπολίτευση για εκβιασμούς επειδή έχει την πλειοψηφία, απόλυτη δημοκρατική λειτουργία.

 

Όλα αυτά παραπέμπουν σε ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!

 

Αθανάσιος Χρυσανθόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος

(ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΟΥΤΟΣ)

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου