ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Χαιρετισμός Προέδρου Εμπορικού Συλλόγου Αιγιαλείας για την σημερινή ημέρα του Αγίου Πνεύματος

Την σημερινή ημέρα του Αγίου Πνεύματος, του προστάτη του Εμπορικού μας Συλλόγου και του Εμπορικού κόσμου της Αιγιάλειας, θέλω να εκφράσω την λύπη μου που δεν μπόρεσα να παρίσταμαι, λόγω σοβαρών οικογενειακών υποχρεώσεων, στην θεία λειτουργία και αρτοκλασία που τελέσαμε στην εκκλησία των Εμπόρων, την Αγία Τριάδα, στο Αίγιο.

 

Παρ’ όλα αυτά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε όλους τους συναδέλφους μου να έχουν δύναμη, πίστη και υπομονή γιατί τους τελευταίους 15 μήνες δοκιμαστήκαμε από την πανδημία, τα αυστηρά μέτρα προστασίας και περιορισμού, τα συνεχόμενα LOCKDOWN και τα συστήματα ακορντεόν!

 

Όλα αυτά μας ταλαιπώρησαν, μας εξουθένωσαν και μας έφεραν στα όρια μας! Όμως είμαστε ακόμα όρθιοι!

 

Φίλοι συνάδελφοι εύχομαι το Άγιο Πνεύμα να μπει σε κάθε σπίτι, σε κάθε κατάστημα, να πάρει την απώλεια και τη θλίψη και να φέρει την πολυπόθητη Υγεία, Ελευθερία και οικονομική ευημερία σε όλα τα νοικοκυριά μας.

 

Ήμουν, είμαι και θα είμαι όπως πάντα δίπλα σε όλους σας, χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς.    

 

Θέλω να ξέρετε ότι έρχονται δύσκολες μέρες. Νέος πτωχευτικός, νέα νομοσχέδια, πίεση για κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας. 

 

Ενωμένοι σαν μια γροθιά θα συνεχίσουμε και θα αγωνιστούμε μέχρι τέλους. Παρ΄ όλες τις αντιξοότητες, οι Έμποροι αντέξαμε! 

 

Βαστάμε ψηλά τον πήχη και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε όπως μάθαμε τόσα χρόνια, κρατώντας ανοικτή και ελκυστική την αγορά για όλους τους Αιγιαλείς αλλά και όλους τους επισκέπτες μας!!

            

με τιμή 

 

ο Πρόεδρος του Εμπορικού Εισαγωγικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιαλείας

Λάμπης Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου