ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Απαντήσεις θεμάτων Ιστορίας, Φυσικής και Οικονομίας

Στα μαθήματα Ιστορίας (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσικής (Ο.Π. Θετικών Σπουδών + Ο.Π. Σπουδών Υγείας) και Οικονομίας (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και πληροφορικής), διαγωνίστηκαν σήμερα Τρίτη, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2021

Σε συνεργασία του dimzoits.blogspot.com με το νέο φροντιστήριο

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

https://neo.edu.gr/wp-content/uploads/2021/06/%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91-%CE%93%CE%95%CE%9B.pdf

 

Σχολιασμός των θεμάτων του μαθήματος της Ιστορίας από τη φιλόλογο Νεραντζάκη Κατερίνα

Τα σημερινά θέματα, τα οποία κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και κρίνονται ως βατά. Οι κατάλληλα προετοιμασμένοι υποψήφιοι μπορούν να διεκδικήσουν με ευκολία το «άριστα».

Όσον αφορά στην πρώτη ομάδα απαιτούνταν προσοχή από τους εξεταζομένους στο θέμα Α1γ (Συνθήκη των Σεβρών) ώστε να αναφερθούν συνδυαστικά οι πληροφορίες της ιστορικής αφήγησης από τις σελίδες 96 και 144. Το θέμα Α2 δεν χρήζει ιδιαίτερης προσοχής από τους μαθητές που έχουν αφομοιώσει την ύλη. Οι ερωτήσεις πρώτης ομάδας (θέματα Β1 και Β2) περιείχαν μικρό βαθμό δυσκολίας και θεωρούνται αναμενόμενες.

Στη δεύτερη ομάδα το θέμα Γ1 εξετάζεται περιεχόμενο από το κεφάλαιο του προσφυγικού ζητήματος. Τα κείμενα που δόθηκαν στους υποψηφίους είναι κατανοητά, ωστόσο για τον σχολιασμό τους απαιτούνταν κριτική σκέψη και αφαιρετική ικανότητα.

Στο θέμα Δ1 που αφορά το κεφάλαιο της οικονομίας οι εξεταζόμενοι οφείλουν να συνδυάσουν στοιχεία από τις πηγές, οι οποίες δεν έκρυβαν δυσκολίες για καλά προετοιμασμένους μαθητές.

 


ΦΥΣΙΚΗ

https://neo.edu.gr/wp-content/uploads/2021/06/%CE%A6%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%94.pdf

 

Σχολιασμός των θεμάτων του μαθήματος της Φυσικής Προσανατολισμού από τον φυσικό Γιώργο Ποθητάκη

 

Πολλά και απαιτητικά τα φετινά θέματα στη Φυσική.

Το θέμα Α απαιτούσε καλή γνώση της θεωρίας χωρίς όμως να κρύβει παγίδες.

Το θέμα Β συνδύαζε καλή γνώση της θεωρίας και αυξημένη μαθηματική ικανότητα.

Τα θέματα Γ και Δ  ήταν  και μεγάλα σε έκταση και αυξημένης δυσκολίας απαιτούσαν πολύ καλή οργάνωση του χρόνου για να διεκπεραιωθούν.

Η εκτίμηση είναι πως ένα πολύ καλά προετοιμασμένος υποψήφιος μπορεί να ανταποκριθεί ικανοποιητικά.

Ευχόμαστε καλά αποτελέσματα σε όλους τους υποψηφίους.

 


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

https://neo.edu.gr/wp-content/uploads/2021/06/%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%91%CE%9F%CE%98-%CE%93%CE%95%CE%9B.pdf

 

Σχολιασμός των θεμάτων του μαθήματος των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας από τον καθηγητή Μπακαλίδη Γιώργο

Τα θέματα της οικονομίας είναι διατυπωμένα με σαφήνεια και καλύπτουν όλα τα κεφάλαια της ύλης. Στο θέμα Α δεν υπάρχει καμία δυσκολία, απαιτείται προσοχή από τους μαθητές στις απλές πράξεις που χρειάζεται να πραγματοποιηθούν στις δύο ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Στο θέμα Β, ερώτημα που αφορά την θεωρία, οι ερωτήσεις ήταν διατυπωμένες με σαφήνεια. Το θέμα Γ καλύπτει το κεφάλαιο 7ο, οι μαθητές θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις πράξεις που απαιτούνται να πραγματοποιηθούν. Τέλος, το θέμα Δ αναφέρεται στο κεφάλαιο 3ο, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία εκτός του ερωτήματος Δ3 το οποίο μπορεί να δυσκολέψει την πλειοψηφία των μαθητών, διότι απαιτεί μια μαθηματική προσέγγιση.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου