ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αιγιαλείας από 1η Σεπτεμβρίου 2021 έως και 31 Αυγούστου 2022 – Ποιες είναι οι αρμοδιότητές τους

Ο Δήμαρχος Αιγιαλείας, Δημήτρης Καλογερόπουλος, έχοντας υπόψη:


1. Την τελευταία απογραφή του πληθυσμού του κράτους της 9ης Μαΐου 2011 (Φ.Ε.Κ.699/τ.Β/20.03.2014) «Τροποποίηση της Απόφασης με αριθμό 2891/15.03.2013 (ΦΕΚ 630/Β΄/20.03.2013) και θέμα «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2011 που αφορούν στον De facto Πληθυσμό της Χώρας», σύμφωνα με την οποία ο πληθυσμός του Δήμου Αιγιαλείας ανέρχεται σε 49.872 κατοίκους.

 

2. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αιγιαλείας απαρτίζεται από έξι (6) Δημοτικές Ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν συνολικά εβδομήντα τρεις (73) Κοινότητες.

 

3. Το γεγονός ότι στο Δήμο Αιγιαλείας μπορεί να ορισθούν έξι (6) Αντιδήμαρχοι έμμισθοι και δύο (2) Αντιδήμαρχοι άμισθοι.

 

4. Τα αποτελέσματα των αρχικών και επαναληπτικών Δημοτικών Εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 και της 2ας Ιουνίου 2019.

 

5. Την υπ’ αριθ.11/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αιγίου, περί επικύρωσης των αποτελεσμάτων των Δημοτικών Εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 και της 2ας Ιουνίου 2019 και ανακήρυξης αποτελεσμάτων των υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων.

 

6. Την ανάγκη ενδυνάμωσης της εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας και της αποτελεσματικότερης άσκησης των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου.

 

7. Τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν.3463/2006 (Φ.Ε.Κ.114/τ.Α/08.06. 2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».

 

8. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06. 2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Φ.Ε.Κ.133/τ.Α/19.07.2018) «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής – Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»] - Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟΔΣΑ - Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση - Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις», αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από τα εδ.γ, δ & ε της παρ.2 του άρθρου 5 του Ν.4623/2019 (Φ.Ε.Κ.134/τ.Α/09.08.2019) «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».

 

9. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06. 2010), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

10.Τις διατάξεις της περ.η της παρ.2 του άρθρου 81 του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06.2010), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 83 του Ν.4555/2018 (Φ.Ε.Κ.133/τ.Α/19.07.2018).

 

11.Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06. 2010), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Φ.Ε.Κ. 107/τ.Α/31.07.2017) «Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) - Ρυθμίσεις σχετικές με την οργάνωση, τη λειτουργία, τα οικονομικά και το προσωπικό των Ο.Τ.Α. - Ευρωπαϊκοί Όμιλοι Εδαφικής Συνεργασίας - Μητρώο Πολιτών και άλλες διατάξεις» και του εδ.ε της παρ.3 του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (Φ.Ε.Κ. 40/τ.Α/20.02.2012) «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν. 4046/2012», αναφορικά με την αντιμισθία.

 

12.Τις διατάξεις του εδ.ε της παρ.3 του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (Φ.Ε.Κ. 40/τ.Α/29.02.2012) «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012».

 

13.Τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν.4647/2019 (Φ.Ε.Κ.204/τΑ.16.12. 2019), όπου προστέθηκε παράγραφος 7 στο τέλος του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06.2010).

 

14.Τις διατάξεις της παρ.1α του άρθρου 177 του Ν.4635/2019 (Φ.Ε.Κ.167/ τ.Α/30.10.2019) «Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις», όπου προστέθηκε εδάφιο στο τέλος της παρ.2 του άρθρου 59 του Ν.3852/ 2010 (Φ.Ε.Κ.87/τ.Α/07.06.2010).

 

15.Την υπ’ αριθ.πρωτ.28549/16.04.2019 (ΑΔΑ: 64Δ6465ΧΘ7-ΨΨ5) απόφαση Υπουργού Εσωτερικών (Φ.Ε.Κ.1327/τ.Β/17.04.2019) «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει».

 

16.Την υπ’ αριθ.82/59633/20.08.2019 (ΑΔΑ: ΨΨ3Ψ465ΧΘ7-5ΑΜ) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Ορισμός Αντιδημάρχων».

 

17.Την υπ’ αριθ.48/22119/07.04.2020 (ΑΔΑ:9ΚΒΖ46ΜΤΛ6-ΕΞΦ) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων».

 

18.Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αιγιαλείας (Φ.Ε.Κ. 2714/τ.Β/17.11.2011) «Έγκριση Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Αιγιαλείας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

19.Τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 49 του Ν.4804/2021 (Φ.Ε.Κ.90/τ.Α/ 05.06.2021) «Εκλογή Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών και λοιπές διατάξεις».

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Τον ορισμό των κατωτέρω Δημοτικών Συμβούλων για το αξίωμα των Αντιδημάρχων Αιγιαλείας, για το χρονικό διάστημα από πρώτη (1η) Σεπτεμβρίου 2021 έως και τριάντα μία (31) Αυγούστου 2022, μεταβιβάζοντας και κατανέμοντας σε αυτούς τις κάτωθι αρμοδιότητες:

 

Α) Στην κα ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, έμμισθη Αντιδήμαρχο «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ»: 

 

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας.

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δήμου Αιγιαλείας. 

Την ευθύνη, το συντονισμό και εποπτεία διακίνησης των υπηρεσιακών εγγράφων τόσο μεταξύ των Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας, όσο και προς άλλες Υπηρεσίες ή τρίτους. 

Την υπογραφή εγγράφων γραφείου Μητρώου Αρρένων, Δημοτολογίου, εκλογικών και στρατολογικών πινάκων.

Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Την εποπτεία και ευθύνη των: Προσόδων, Τ.Α.Π. και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου.

Την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των εσόδων του Δήμου Αιγιαλείας.

Την συνυπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων, που έχουν συνταχθεί από την αρμόδια Υπηρεσία. 

Τον έλεγχο της κανονικής είσπραξης των εσόδων του Δήμου Αιγιαλείας καθώς και των νομίμως βεβαιωθέντων χρεών, οφειλών ή προστίμων σε βάρος τρίτων. 

Τον έλεγχο της εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, καθώς και τον έλεγχο των Οικονομικών Εκθέσεων και Καταστάσεων του Δήμου Αιγιαλείας, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

Τη μέριμνα για την περιστολή των δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Συνδράμει τον Δήμαρχο για θέματα τοπικού ενδιαφέροντος των Δημοτικών Ενοτήτων Ακράτας και Αιγείρας και συγκεκριμένα:

Στην παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες.

Στη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες.

Στην υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.

 Στην συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση προβλημάτων.

Στην άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που μπορεί να της μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες.

 

Β) Στον κ. ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΑΡΑΪΣΚΟ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, έμμισθο Αντιδήμαρχο «ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ»:

 

Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου Αιγιαλείας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

Τη διαχείριση θεμάτων καθημερινότητας και εξυπηρέτησης του δημότη.

Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων υγιεινής & ασφάλειας των εργαζομένων.

Την ευθύνη της οργάνωσης-προγραμματισμού και έγκρισης κίνησης του τροχαίου υλικού της Διεύθυνσης Καθαριότητας Δήμου Αιγιαλείας.

Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού της Διεύθυνσης Καθαριότητας και των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας.

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας Αιγιαλείας.

Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος τόσο του κ. Δημάρχου όσο και των Αντιδημάρχων κ.κ. Γεωργίου Φραγκονικολόπουλου και Μαρίας Γιδά.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 

Γ) Στην κα ΜΑΡΙΑ ΓΙΔΑ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ, έμμισθη Αντιδήμαρχο

«ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ & ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ»:

 

Την τήρηση αρχείων και φακέλων των ακινήτων της δημοτικής περιουσίας.

Την αξιοποίηση διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας.

Την περιφρούρηση της ακίνητης περιουσίας του Δήμου Αιγιαλείας.

Την τήρηση μηχανογραφημένου συγκεντρωτικού καταλόγου δημοτικής περιουσίας.

Την επιμέλεια της διαδικασίας μίσθωσης ακινήτων για την στέγαση σχολικών κτιρίων και Υπηρεσιών του Δήμου κ.λπ.

Την τήρηση αρχείου δωρεών κληροδοτημάτων.

Την εποπτεία, διαχείριση και αξιοποίηση των κληροδοτημάτων.

Την εποπτεία των δράσεων εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.

Την πολιτική Ισότητας των Φύλλων.

Την εποπτεία και ευθύνη της ομαλής λειτουργίας των Υπηρεσιών Περιβάλλοντος, της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και του Αυτοτελούς Τμήματος Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Πολιτικής Προστασίας.

Τη μέριμνα για τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές των οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων και οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μέτρων από τα όριά τους, καθώς και για την υποχρέωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από τον Δήμο, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.

Τον σχεδιασμό, εκτέλεση-επίβλεψη έργων πρασίνου και συντήρησης καλλωπιστικών δημοσίων χώρων πρασίνου και κηποτεχνίας.

Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος τόσο του κ. Δημάρχου όσο και του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Φραγκονικολόπουλου.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Συνδράμει τον Δήμαρχο για θέματα τοπικού ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Αιγίου και συγκεκριμένα:

Στην παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.

Στη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.

Στην υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.

Στην συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση προβλημάτων.

Στην άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που μπορεί να της μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά τη Δημοτική Ενότητα.

 

Δ) Στον κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΦΡΑΓΚΟΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ του ΑΝΔΡΕΑ, έμμισθο Αντιδήμαρχο «ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ»:

 

Την εποπτεία για την προέγκριση και έκδοση αδειών ίδρυσης και εγκατάστασης καταστημάτων-επιχειρήσεων και λοιπών δραστηριοτήτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιβολή και εφαρμογή κυρώσεων για παραβάσεις, για την έκδοση αδειών λειτουργίας και παράτασης ωραρίου μουσικών οργάνων, την έκδοση αδειών θεάτρων-κινηματογράφων, διαδικτύου κ.λπ. αδειών καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

Την χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.

Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.

Τη λειτουργία δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

Την κατάρτιση προγράμματος φροντίδας αδέσποτων ζώων του Δήμου σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου (περισυλλογή, στείρωση, ηλεκτρονική σήμανση, εμβολιασμός, επανατοποθέτησης ή προώθηση μέσω φιλοζωικών οργανώσεων για υιοθεσία).

Την συνεργασία με την αρμόδια Υπηρεσία με σκοπό τη δημιουργία και λειτουργία Δημοτικού Κτηνιατρείου, καταφυγίων κ.λπ., καθώς και τη στελέχωσή τους.

Τον συντονισμό δράσεων ευρείας ενημέρωσης των δημοτών για θέματα που αφορούν τα αδέσποτα (π.χ. αναπαραγωγή των πληροφοριών για τα προς υιοθεσία ζώα μέσα από διαδικτυακό σύνδεσμο που θα δημιουργηθεί την ιστοσελίδα του Δήμου με ψηφιοποίηση των συνολικών στοιχείων των καταγεγραμμένων ζώων στον Δήμο.

Τη διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής θεμάτων φιλοζωίας, μέσα από ενημερωτικές εκπομπές σε ΜΜΕ και φυλλάδια.

Τη δημιουργία χώρων περιπάτου σκύλων.

Τον συντονισμό συνεργασίας με την Αστυνομία για διενέργεια ελέγχων τήρησης Νομοθεσίας ασφάλειας και ευζωίας δεσποζόμενων ζώων.

Την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση κωλύματος του κ. Δημάρχου.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 

Ε) Στον κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟ του ΙΩΑΝΝΗ, έμμισθο

Αντιδήμαρχο «ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»:

 

Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων.

Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.

Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας κ.λπ.  

Την εποπτεία θεμάτων σχετιζόμενων με ΑμΕΑ.

Την εποπτεία του γραφείου αγροτικής ανάπτυξης, καθώς και τη διαχείριση βοσκοτόπων και κτηνοτροφίας.

Την έρευνα και μελέτη θεμάτων γεωργικής ανάπτυξης.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Συνδράμει τον Δήμαρχο για θέματα τοπικού ενδιαφέροντος των Δημοτικών Ενοτήτων Ερινεού και Συμπολιτείας και συγκεκριμένα:  

Στην παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες.

Στη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες.  

Στην υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.

Στην συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση προβλημάτων.  

Στην άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που μπορεί να του μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες.

 

ΣΤ) Στον κ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, άμισθο Αντιδήμαρχο, «ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ»:  

 

Την επίβλεψη και εποπτεία της λειτουργίας των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Πολεοδομίας, Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Εφαρμογών.

Τη μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.

Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

Την αποκλειστική ευθύνη προγραμματισμού και διαχείρισης όλων των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις.  

Την κατάρτιση Στρατηγικού μακρόπνοου Σχεδιασμού και Ετήσιου Προγράμματος Δράσης, καθώς και Τεχνικού Προγράμματος.  

Τη δημιουργία ηλεκτρονικών υπηρεσιών-εξυπηρέτησης του Δήμου για τους πολίτες.  

Την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Την Διοίκηση-Εποπτεία-Συντονισμό του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Θέματα διαφάνειας, στρατηγικής και προμήθειας και μελετών ΤΠΕ και διαχείρισης εξοπλισμού ΤΠΕ.  

Την εποπτεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αιγιαλείας και συγκεκριμένα των μελετών, επίβλεψης έργων, εκτέλεσης έργων, κτιριακών, υπαίθριων χώρων, ηλεκτροφωτισμού, υποδομών οδοποιίας κ.λπ.

Τον εξηλεκτρισμό, την επέκταση ηλεκτρικών δικτύων και γενικότερα δικτύων ενέργειας εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Αιγιαλείας για κοινωφελείς σκοπούς, καθώς και για την τόνωση της ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας.  

Την ευθύνη της οργάνωσης-προγραμματισμού και έγκρισης κίνησης του τροχαίου υλικού της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Συνδράμει τον Δήμαρχο για θέματα τοπικού ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Διακοπτού και συγκεκριμένα:  

Στη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.

Στην παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.  

Στη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.

Στην υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των βεβαιώσεων, των πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.  

Στη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση προβλημάτων.

Στην άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που μπορεί να του μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά τη Δημοτική Ενότητα.

 

Ζ) Στον κ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ του ΑΝΔΡΕΑ, άμισθο Αντιδήμαρχο «ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»:  

 

Τη μέριμνα για την συγκρότηση επιτροπής καταλληλόλητας, επιλογής και εκτίμησης της αξίας οικοπέδου για την ανέγερση διδακτηρίου, καθώς και επιλογής οικοπέδου μετά κτιρίου κατάλληλου να χαρακτηρισθεί ως διδακτήριο.  

Την συνεργασία µε την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας, την ενημέρωση για θέματα της αρµοδιότητάς της και την παροχή κάθε αναγκαίας διοικητικής υποστήριξης για τη λειτουργία της.  

Τη μέριμνα για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων διά βίου μάθησης στο πλαίσιο του αντίστοιχου εθνικού και περιφερειακού προγραμματισμού, σύμφωνα µε την κείμενη νομοθεσία.

Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα µε τις δικαιοδοσίες που δίδονται στον Δήμο µε τις ισχύουσες διατάξεις.  

Την κατάρτιση, στο πλαίσιο του τοπικού αναπτυξιακού προγράμματός του, του τοπικού προγράμματος διά βίου μάθησης, µε βάση το Εθνικό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης και το αντίστοιχο περιφερειακό πρόγραμμα διά βίου μάθησης (Ν.3879/2010, άρθρο 8). Το τοπικό πρόγραμμα διά βίου μάθησης περιλαμβάνει, ιδίως, επενδύσεις, προγράμματα ή επί μέρους δράσεις γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων και γενικότερα δράσεις εφαρμογής της δημόσιας πολιτικής διά βίου μάθησης σε τοπικό επίπεδο.

Τη μέριμνα για την εφαρμογή του τοπικού προγράμματος διά βίου μάθησης και τη διαχείριση της εφαρμογής των πολιτικών και των κανόνων που αφορούν την γενική εκπαίδευση ενηλίκων στην περιφέρεια του Δήμου.

Την άσκηση των αρμοδιοτήτων λαϊκής επιμόρφωσης ή γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων που µεταφέρονται από τη πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και νυν Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, μαζί µε την αντίστοιχη επιχειρησιακή μονάδα ή αποκεντρωμένη δομή υπηρεσιακής μονάδας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 23 του Ν.3879/2010.  

Την εισήγηση για τη διάθεση διδακτηρίου για άλλες χρήσεις κοινής ωφέλειας ή για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κοινού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία µε την Σχολική Επιτροπή.

Τη μέριμνα για τη μεταφορά μαθητών από τον τόπο διαμονής στο σχολείο φοίτησης, περιλαμβανομένης της μεταφοράς των μαθητών σχολείων ειδικής αγωγής, καθώς και της μεταφοράς και σίτισης μαθητών Μουσικών Γυμνασίων και Λυκείων. (Συνεργασία µε την Οικονομική Υπηρεσία).  

Την εποπτεία και τον έλεγχο των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.

Την έγκριση εγκατάστασης, μεταφοράς ή επισκευής τηλεφωνικών συνδέσεων (κυρίων, δευτερευουσών, πρόσθετων και παράλληλων) στα σχολεία.

Την οργάνωση συναυλιών ή άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων για τους μαθητές, κατόπιν έγκρισης της Σχολικής Επιτροπής.  

Τη μέριμνα για τον διορισμό και την αντικατάσταση διοικητών των ιδρυμάτων, που χορηγούν υποτροφίες, εφόσον έχουν τοπική σημασία.  

Την έγκριση οποιασδήποτε μίσθωσης ιδιωτικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης για μεταφορά προσώπων και υλικών προς κάλυψη σχολικών αναγκών.

Την εισήγηση για τον καθορισμό κοινωφελούς χρήσης των σχολείων, σε περίπτωση παύσης της λειτουργίας τους.

Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 

Η) Στον κ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ ΒΑΡΔΑΚΗ του ΧΡΗΣΤΟΥ, έμμισθο Αντιδήμαρχο «ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ»:  

Την προστασία των ακτών από τη διάβρωση από τα θαλάσσια ύδατα καθώς και την εκπόνηση μελετών και παρακολούθηση των έργων για την αποκατάστασή τους.

Την ανάπτυξη και δημιουργία-διαχείριση κατασκηνώσεων.

Την τουριστική προβολή του Δήμου Αιγιαλείας.

Την ευθύνη προγραμματισμού της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Αιγιαλείας.  

Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.  

Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).

Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών και πιστοποιητικών των ανωτέρω αρμοδιοτήτων.

 

Η ανάκληση Αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του κ. Δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του. 

 

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο κ. Δήμαρχος. 

 

Τον Δήμαρχο αναπληρώνει η Αντιδήμαρχος κα ΜΑΡΙΑ ΓΙΔΑ του Σπυρίδωνος και σε περίπτωση κωλύματος αυτής ο Αντιδήμαρχος κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ του Εμμανουήλ.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου