ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

1ο Γενικό Λύκειο Αιγίου: Erasmus + πρόγραμμα «Active Learning Academy» - 3η συνάντηση στη Βαλένθια

Θέμα: «Πώς να χρησιμοποιήσετε την εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality - VR) και την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality - AR) για αλληλεπιδραστική μάθηση»

Το Ισπανικό σχολείο Santiago Apostol στη Βαλένθια της Ισπανίας ήταν το σχολείο που φιλοξένησε μαθητές και καθηγητές από την Πολωνία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Ισπανία και την Κύπρο από 14-18 Φεβρουαρίου 2022 στα πλαίσια της 3ης συνάντησης του Erasmus προγράμματος «Active Learning Academy». 

Οι Ισπανοί καθηγητές και μαθητές ετοίμασαν ένα υπέροχο πρόγραμμα για όλους μας με ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και εργαστήρια.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εργαστούν σε μικτές ομάδες με διαφορετικές εφαρμογές Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας (VR, AR). 

Οι εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι: YouTube VR, Google Art & Culture, Rembrandt Reality, Human Anatomy, Arloon Solar System, Veer και Sites in VR.

Το πρόγραμμα επίσης περιελάμβανε περιήγηση στην γειτονιά του Cabanal, στον υδροβιότοπο της Αλμπουφέρα με βάρκα, ξενάγηση στο κέντρο της Βαλένθια, προβολή 3D επιστημονικής ταινίας στο πλανητάριο της Βαλένθια, επίσκεψη στο Μουσείο Τέχνης και Επιστήμης, περιήγηση στο Βιοπάρκο άγριων ζώων, γευστική δοκιμή παραδοσιακών προϊόντων κάθε χώρας (εμείς προσφέραμε φέτα, κεφαλοτύρι, μιτατοτύρι, ούζο και τεντούρα) και ποδηλατάδα σε μια διαδρομή 16 χλμ. στο κέντρο της Βαλένθια.

Όλοι οι μαθητές μας ήταν πολύ χαρούμενοι που γνώρισαν τις εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, που έκαναν νέους φίλους και έμαθαν περισσότερα για το εκπαιδευτικό σύστημα και τον πολιτισμό της Ισπανίας. Κέρδισαν πολλές εμπειρίες που μοιράστηκαν πίσω στο Αίγιο με τους συμμαθητές τους και την οικογένειά τους.

Ευχαριστούμε πολύ Βαλένθια!

Ελληνική ομάδα

Μαθητές: Δαμιανός Σταυρίδης, Σοφία Ραφαέλα Ευσταθίου, Μέντους Χύσα, Ιωάννης Τιμοθέου, Νάντια Τρούσι.

Καθηγητές: Ηλίας Ανδρέου (Δ/ντής) και Νίκος Διαμαντόπουλος.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου