Ο
Παναιγιάλειος Γ.Σ. ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον
Αρμάντο Περλέσι για την νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο 23χρονος
τερματοφύλακας θα συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία του Παναιγιαλείου για
δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αποτελώντας μία ακόμη σημαντική μονάδα του ρόστερ.
Την περασμένη αγωνιστική περίοδο ο Αρμάντο κατέγραψε 15 συμμετοχές στο
πρωτάθλημα, ενώ αγωνίστηκε και στις τρεις τελευταίες κρίσιμες αναμετρήσεις του
Κυπέλλου, ξεκινώντας από τον προημιτελικό, συνεχίζοντας σε ημιτελικό με πολύ
καλή εμφάνιση του ίδιου και κλείνοντας με τον τελικό, όπου η ομάδα μας έφτασε
στην κατάκτηση του τίτλου.
Αρμάντο,
σου ευχόμαστε υγεία και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη μελανόλευκη φανέλα
τη νέα αγωνιστική περίοδο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου