Μετά την αναμόρφωση του δημοτικού προϋπολογισμού και την έγκρισή του από την Οικονομική Επιτροπή, απομένει η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Αιγιάλειας, για να προχωρήσει η νέα δυναμική διαφημιστική προβολή της περιοχής, αφού πρώτα το - διαφορετικής προσέγγισης - υλικό εγκριθεί από τον ΕΟΤ.
Με στόχο τα αποτελέσματα να είναι βραχυπρόθεσμα, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Στράτος Βαρδάκης και η Δημοτική Τουριστική Επιτροπή σχεδιάζουν αυτές τις μέρες την επικοινωνία της Αιγιάλειας, ως τουριστικού προορισμού, για να κερδίσει επισκέπτες μέσα στο φετινό καλοκαίρι.
Αυτό θα επιδιωχθεί με τη δημιουργία Θεματικού Βίντεο «Covid free» διάρκειας 30 δευτερολέπτων και τη μετάδοσή σε πανελλαδικούς και περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως και προώθησή του, μέσω Digital Marketing, σε στοχευμένες αγορές μεγάλων πόλεων της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα κ.λπ.), με σκοπό να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.
Σε αυτό το βίντεο, που ετοιμάζεται, θα γίνεται συνδυασμός ομορφιών της περιοχής Αιγιάλειας με την υγειονομική της εικόνα και την κάλυψη που προσφέρει από τα Νοσοκομεία Αιγίου και Ρίου.
Pelop.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου