ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020

Αίγιο: Ετοιμάζεται να σαλπάρει το φέρι μπόουτ – Αναγκαία η έμπρακτη ενεργοποίηση και κινητοποίηση όλων των φορέων

Σε λίγες μέρες, εκτός απροόπτου, ετοιμάζεται να σαλπάρει το φέρι μπόουτ «Παναγιά Τρυπητή» απ' το Αίγιο για τον Άγιο Νικόλαο!

Θα 'ναι στα μέσα της επόμενης εβδομάδας; Θα 'ναι στα τέλη; Θα 'ναι, το αργότερο, στις αρχές της μεθεπόμενης εβδομάδας;

 

Το σίγουρο είναι ότι, αν δεν συμβεί κάτι δραματικά απρόοπτο, τα δρομολόγια της πορθμειακής γραμμής ξεκινούν πάλι. Απομένουν οι τελευταίες γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι τελικοί έλεγχοι στο φέρι μπόουτ και στα λιμάνια Αιγίου και Αγίου Νικολάου Φωκίδας.

 

Παράλληλα, όμως, απομένει και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό: η έμπρακτη ενεργοποίηση και κινητοποίηση όλων των φορέων, δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, της ευρύτερης περιοχής, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και κατ' επέκταση η μονιμότητα της λειτουργίας της γραμμής!

 

Σ' αυτό το κεφαλαιώδες, απ' ό,τι φαίνεται, ζήτημα στάθηκαν, και συμφώνησαν απόλυτα, και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας, Βασίλης Χριστόπουλος, και ο εκ των ιδιοκτητών του «Παναγιά Τρυπητή» Κώστας Τρογιάννος.

 

Ο Βασίλης Χριστόπουλος, ο οποίος εξ αρχής στάθηκε με κάθε τρόπο αρωγός στο εγχείρημα επαναλειτουργίας της γραμμής, μίλησε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» και έθιξε την ιδιαίτερα καίρια παράμετρο της υπόθεσης: 

«Είμαστε στην τελική ευθεία και σε λίγες μέρες, ελπίζω, η γραμμή αρχίζει να λειτουργεί. 

Η δική μου έγνοια, όμως, ξέρετε ποια είναι; Να κάνουμε όλοι ό,τι μπορούμε, ό,τι αναλογεί στον καθένα, ώστε η γραμμή να στεριώσει πλέον. Να καθιερωθεί, να μονιμοποιηθεί. Αυτό πρέπει να είναι για όλους μας το ζητούμενο από 'δω και πέρα. Και να δείξουμε και έμπρακτα ότι το θέλουμε. 

Αν κάτι συμβεί και η γραμμή κολλήσει, τότε θα χαθεί για πάντα, πιστεύω. Είναι η τελευταία μας ευκαιρία για μονιμοποίηση της λειτουργίας της πορθμειακής γραμμής. 

Εμείς, ως Λιμενικό Ταμείο, κάναμε και μία χορηγική κίνηση, στο πλαίσιο της προσπάθειας για όσο το δυνατόν πιο μεγάλη ώθηση στη γραμμή. Περιμένουμε κι από άλλους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, να σταθούν έμπρακτα πλάι στο εγχείρημα».

 

Στην «Πελοπόννησο» μίλησε αποκλειστικά και ο εκ των μετόχων της ιδιοκτήτριας εταιρίας του «Παναγιά Τρυπητή», που θα εκτελεί τα δρομολόγια της γραμμής, ο Κώστας Τρογιάννος. Και έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι στάθηκε πολύ στο κομμάτι της εξασφάλισης της βιωσιμότητας της γραμμής. 

«Περιμένουμε μια επιθεώρηση ακόμα στο πλοίο, αλλά περισσότερο τυπική. Δεν μας ανησυχεί αυτό. Όλα θα πάμε καλά σ' αυτό το κομμάτι.

Αυτό που έχει πλέον τη μεγαλύτερη σημασία είναι η έμπρακτη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και της δημοτικής αρχής. 

Το ρίσκο που αναλαμβάνουμε, με την επαναλειτουργία της γραμμής, είναι πολύ μεγάλο. Και γι' αυτό είναι απαραίτητη η πάσης φύσεως στήριξη της προσπάθειάς μας. Έμπρακτα, όμως. Με πράξεις. Όχι μόνο με λόγια. 

Αν είναι να ξεκινήσει η γραμμή και να μπαίνουμε μέσα, δεν έχει νόημα. Πρέπει να βοηθήσουν όλοι, ο καθένας με τον τρόπο του και στο μερίδιο που του αναλογεί, ώστε η γραμμή να γίνει βιώσιμη, να αντέξει, να καθιερωθεί. Θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά».

 

Σε ερώτηση στον κ. Τρογιάννο για τα ακριβή δρομολόγια και τις τιμές της γραμμής, εξήγησε πως «αυτή την ώρα, προέχουν άλλα πράγματα. Εφόσον όλα πάνε καλά, θ' ανακοινώσουμε την επόμενη εβδομάδα όλες τις λεπτομέρειες για να γνωρίζει αναλυτικά και ο κόσμος τι ισχύει».

 

Pelop.gr

1 σχόλιο: