«Προαύλιο ψυχαγωγίας στους Δημότες»: Σε ποια σχολεία της Αιγιάλειας θα γίνεται χρήση των προαύλιων χώρων για το κοινό
Η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Αιγιαλείας,
στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος με τίτλο: «Προαύλιο ψυχαγωγίας στους
Δημότες», ομόφωνα ενέκρινε τη διάθεση των προαύλιων χώρων και των αθλητικών εγκαταστάσεων
για το κοινό, από 01/07 έως 10/09, καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή, 18:00 –
22:00), στα παρακάτω σχολεία:
-1ο & 5ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
-Δημοτικό Σχολείο Καμαρών
- 2ο Γυμνάσιο Αιγίου
- 1ο Γυμνάσιο Αιγίου (ή εναλλακτικά το 9ο Δημοτικό
Σχολείο Αιγίου)*
*Σημείωση: Η συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Αιγίου
τελεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα έχουν ξεκινήσει οι προγραμματισμένες εργασίες
του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Σε περίπτωση έναρξης των εργασιών, οι δραστηριότητες
θα μεταφερθούν στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
Η χρήση των χώρων για άθληση και αναψυχή θα γίνεται
με την προϋπόθεση της αυστηρής τήρησης των παρακάτω κανόνων:
Βασικοί κανόνες λειτουργίας που πρέπει όλοι να
σέβονται:
-Ο χώρος είναι κοινόχρηστος και όλοι έχουν ισότιμο
δικαίωμα χρήσης του, σεβόμενοι και τον χώρο και όσους τον χρησιμοποιούν.
-Την ευθύνη εποπτείας και ασφαλείας των παιδιών
έχουν οι γονείς και κηδεμόνες τους.
-Δεν επιτρέπονται το κάπνισμα και η κατανάλωση
αλκοόλ.
- Όσοι χρησιμοποιούν τους χώρους έχουν υποχρέωση να
τον διατηρούν καθαρό και να χρησιμοποιούν τους κάδους απορριμμάτων -
ανακύκλωσης για τα σκουπίδια τους.
- Όσοι προκαλούν σκόπιμα στον χώρο ζημιές και φθορές
θα καλούνται να τις αποκαθιστούν με δικά τους έξοδα.
- Ανοιχτό και διαθέσιμο είναι μόνο το προαύλιο .
Όλοι οι υπόλοιποι χώροι (γραφεία, αίθουσες, τουαλέτες, επάνω όροφοι) παραμένουν
κλειστοί και μη προσβάσιμοι
-Σε άτομα που δεν θα τηρούν τους παραπάνω Κανόνες,
θα ζητείται να αποχωρήσουν από το χώρο του Σχολείου.
Υπεύθυνος είναι ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ.
Ελευθεριώτης Δημήτριος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου