ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Διεκδικητικό πλαίσιο Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αιγιαλείας εν όψει της παράστασης στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

Διεκδικητικό πλαίσιο Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αιγιαλείας εν όψει της παράστασης στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

22 Ιουνίου 2026

-Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη σε αναλογία 1:18, καθώς η υπογεννητικότητα και οι δυσκολίες των μαθητών απαιτούν την αλλαγή αυτή.

-Στελέχωση των σχολικών μονάδων με Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς με οργανική θέση, ώστε να αντιμετωπιστούν τα ολοένα και αυξανόμενα προβλήματα μαθητών και οικογενειών.

-Μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε όλα τα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας, ώστε να υπάρχει πραγματικά ενιαίο ωράριο για όλους (24 ώρες μέχρι 10 χρόνια υπηρεσίας, 23 ώρες από 10 μέχρι 15 χρόνια υπηρεσίας, 22 ώρες από 15 μέχρι 20 χρόνια υπηρεσίας, 21 ώρες πάνω από 20 χρόνια υπηρεσίας), με απώτερο στόχο την εξίσωση του ωραρίου όλων, με αυτό των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

-Μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ώστε να πάψουμε να αποτελούμε τους ουραγούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά στις απολαβές μας.

-Επιστροφή 13ου και 14ου μισθού, ως μέσο οικονομικής ανάκαμψης των συναδέλφων.

-Στοχευμένη και επ’ αμοιβή επιμόρφωση συναδέλφων, χωρίς να καταστρατηγείται το εργασιακό τους ωράριο.

-Στήριξη της Ειδικής Αγωγής με έγκαιρη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης και τοποθέτηση εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης.

-Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, επιχορηγήσεις στα σχολεία και επίλυση του κτηριακού ζητήματος των σχολικών μονάδων.

-Παροχή κινήτρων στους νέους συναδέλφους μας, ώστε να συνεχίσουν να υπηρετούν την εκπαίδευση, με παροχή στέγης και χιλιομετρική αποζημίωση σε αναπληρωτές και ωρομίσθιους.

-Στήριξη των διωκόμενων συναδέλφων που συνεχίζουν την Απεργία/ Αποχή από την Αξιολόγηση.

-Επαναφορά της συνδικαλιστικής άδειας των εκπαιδευτικών, ώστε να ανακτήσουμε την ομαδική παρουσία μας σε συνελεύσεις και διαδικασίες και να στραφούμε εκ νέου στα σωματεία μας.

-Διεκδίκηση Εκπαιδευτικού Δικαίου σε συνεργασία με ΕΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ, προκειμένου να υπάρχει νομική κάλυψη και ασφάλεια στους συναδέλφους.

Μέριμνα για τους μη δυνάμενους εκπαιδευτικούς, ώστε να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους και να συνεχίσουν να προσφέρουν στο δημόσιο σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου