Το πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων και εργασιών «ΙΡΙΔΑ», υιοθετεί για τη λειτουργία των υπηρεσιών του ο Δήμος Αιγιαλείας.
Αντικαθιστά την έντυπη εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, μέσα από την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών πρωτοκόλλου, ψηφιακής διακίνησης και αρχειοθέτησης, λήψης υπογραφών και διεκπεραίωσης. Ο Δήμος χωρίς να δαπανήσει δημοτικούς πόρους, θα περάσει στην ψηφιακή εποχή της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων και εργασιών.
Το «ΙΡΙΔΑ», αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τα στελέχη του Κέντρου Μηχανογράφησης του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, προσαρμόστηκε στις ανάγκες του Υπουργείου Εσωτερικών και στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο φορέων, παρέχεται δωρεάν σε εποπτευόμενους δημόσιους οργανισμούς.
Πρόκειται για ένα σύγχρονο, ισχυρό, αποτελεσματικό, ασφαλές και διαφανές πληροφοριακό σύστημα για την διαχείριση και διακίνηση των εγγράφων από το οποίο θα προκύψουν σημαντικά οφέλη, όπως η μείωση στις μετακινήσεις για τη διακίνηση της αλληλογραφίας, εξοικονόμηση χρόνου με παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας, αύξηση της ακεραιότητας και της ασφάλειας των πληροφοριών, καλύτερη παρακολούθηση εκκρεμοτήτων σε όλα τα επίπεδα της υπηρεσιακής ιεραρχίας, μεγάλη εξοικονόμηση χαρτιού και μελανιών, αποτύπωση, καταγραφή και διόρθωση βασικών διοικητικών λειτουργιών του Δήμου.
Ήδη εγκρίθηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (Σ.Η.Δ.Ε.) “ΙΡΙΔΑ” του Δήμου Αιγιαλείας και αποφασίστηκε η έναρξη παραγωγικής λειτουργίας του συστήματος. Τα στελέχη του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Τ.Π.Ε. εκπαίδευσαν το σύνολο των υπαλλήλων του Δήμου μας και θα βρίσκονται σε ετοιμότητα για την έναρξη παραγωγικής λειτουργίας.
Από την Δευτέρα, 16η Νοεμβρίου 2020, όλες οι υπηρεσίες του Δήμου θα καταρτίζουν, συντάσσουν, υπογράφουν, διακινούν και αρχειοθετούν ψηφιακά όλα τα εισερχόμενα, εξερχόμενα και εσωτερικά διακινούμενα υπηρεσιακά έγγραφα, αλλά και έγγραφα που θα αποστέλλουν προς άλλους φορείς που χρησιμοποιούν την ΙΡΙΔΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου