ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος - Το Αίγιο, η Ζήρια και το ατύχημα με τον σταυρό στο γόνατο (video)

Για το Αίγιο, για τα οικογενειακά του μπάνια στο Λαμπίρι και το σπίτι της οικογένειας του στην όμορφη Ζήρια μίλησε μεταξύ άλλων στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "Ενώπιος Ενωπίω", ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.

Ο γνωστός κωμικός τόνισε ότι έχει γεννηθεί στο Αίγιο, όμως έφυγε μαζί με την οικογένεια του σε μικρή ηλικία από εκεί, πηγαίνοντας στην Αθήνα αφού ο οικοδόμος πατέρας του είχε εκεί της δουλειές του.

 

Όμως έχει άρρηκτες σχέσεις με το Αίγιο, την Πάτρα και γενικότερα την Αχαΐα, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι οι συνάδελφοι του κάνουν πλάκα αφού όταν παίζει στα μέρη μας, γεμίζει τα θέατρα μόνο και μόνο από τους συγγενείς του.

 

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος τόνισε ότι όταν έρχεται στην Αχαΐα δεν μείνει ποτέ στην Πάτρα, ούτε στο Αίγιο, αλλά πηγαίνει στην Ζήρια, εκεί όπου η οικογένεια και οι γονείς του διατηρούν σπίτι.  

 

Εκτός αυτών ο γνωστός ηθοποιός μίλησε και για το ατύχημα που είχε πριν από κάποια χρόνια και πως γλίτωσε. «Ήταν μία πολύ άσχημη στιγμή της ζωής μου και πολύ περίεργη γιατί όλα αυτά τα χρόνια καβαλάω μηχανάκι από μικρός.

 

Δεν είναι από την μηχανή τελικά γιατί όλοι μου έλεγαν φόρεσε κράνος αλλά ήμασταν πεζοί. Βγαίνοντας από ένα εστιατόριο με τους κουμπάρους και την γυναίκα μου, έτυχε να βρεθώ στην μέση οι υπόλοιποι ξέφυγαν, από ένα αυτοκίνητο που ερχόταν με τεράστια ταχύτητα κατά πάνω μου, μην γνωρίζοντας ότι δεν έχει συνέχεια.

 

Με ένα μαγικό και άγιο τρόπο ενώ έπεσε επάνω μου και εγώ το είδα σαν γύρισμα σε κλάσματα δευτερολέπτου γιατί βρέθηκα στον αέρα και έπεσα σε κάτι σύρματα στις γραμμές του τρένου.

 

Ήταν φοβερό ότι δεν είχα πάνω μου τίποτα πέρα από ένα τράνταγμα στην μέση μου και η μοναδική πληγή που είχα στο γόνατο ήταν σε μορφή σταυρού. Και λέω εντάξει μάλλον είχα όλους τους αγίους μαζί μου».

 

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος περιγράφει το ατύχημα που είχε ενώ ήταν πεζός

https://www.youtube.com/watch?v=HQEG71Ph9Fw&feature=emb_logo

 

www.patrasevents.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου